lördag 2 juni 2012

Nu får det vara nog...

...med Lazy Angel på ett tag!
Jag  hoppas att Carina är nöjd med mina arbeten.
Jag för min del är jätteglad att jag fick denna utmaningen 
och att det har varit så roligt!
Duken som jag har sytt färdigt i dag 
är resterna från gårdagens bonad
och ett mörkgrått tyg.
Ett bra sätt att ta tillvara på det som blir över,
men också ett smart sätt att snabbt sy ett täcke 
om man skulle behöva det!
Närbild på en av stjärnorna.
Väldigt Lazy!!!
Även om den ser fin ut på bordet,
så ska den inte användas än.
Jag fick för någon vecka sedan frågan om jag ville ha en egen
lapptekniks utställning i biblioteket 
och i går bekräftades det.
Den 20 Augusti ska allt vara hängt och pyntat.
Då kommer denna att få vara med.
**************
Ha en skön lördagkväll och ta hand om er!
Kram från ett soligt, men mycket blåsigt Skövde.
Maja







13 kommentarer:

  1. Åh, så fint det blir. Det där linjalen kanske man skulle satsa på. Ser så läckert ut.
    Här sys det också på utmaningar :))

    Vad roligt med en egen utställning, Grattis o Lycka till med den. Med din produktion ska du väl inte ha någon svårighet att få ihop alster. :)

    Ha en skön kväll o kram till dej!

    SvaraRadera
  2. Det är klart att jag är nöjd med det du gjort, huvudsaken är ju att du själv är nöjd med det sytt, du gav som vanligt lite inspiration till oss andra på vägen. kram

    SvaraRadera
  3. Håller med de andra kommentarerna!!!Och givetvis ett stort Grattis,,till din egna utställning!!!/kram

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga alster av den linjalen. Så snygga löpare!

    SvaraRadera
  5. Grattis till egen utställning,!! Och vad fIna block du sytt med linjalen. Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Vilken snygg duk, en sån linjal behöver man kanske!:O)) Åhh, lycka till med din utställning! Kram...

    SvaraRadera
  7. Grattis till en snygg löpare och till en egen utställning.
    Här har det regnat hela dagen och gör så fortfarande :(
    Kram

    SvaraRadera
  8. Härliga arbeten du fått till av dina scraps!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  9. Härligt arbete du skapat och kul med utställning, så klart!!
    Lycka till!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vad kul med utställning! Grattis!
    Jätteläcker duk!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Fina löpare !
    Grattis till egen utställning.
    Men kära Syrran inte har Du väl några lata änglar hos Dig inte? :-)
    kram

    SvaraRadera
  12. Här skrev jag igår men Blogger ville inte ha min kommentar då :(
    Jag ville ju gratulera till den egna utställningen!! Oj... om jag kunde komma och titta då!!
    Kram

    SvaraRadera